Holly Smale: HAPPY GIRL LUCKY (The Valentines)

Ker je februar mesec ljubezni in ker knjižni molji ponavadi takrat preberemo tudi kakšno romantično knjigo, sem se jaz odločila, da iz police končno vzamem “špeh”, ki ima skoraj 500 strani in me je čakal, da ga po 2 letih končno preberem. Ni mi žal!

Hope je 15 – letna punca, ki verjame v horoskop, vesolje in v resnično ljubezen. Za njo je svet postlan s cvetlicami in posut s čarobnim prahom. Pa ni vedno tako, kajne?

Ima dve sestri, brata, očeta režiserja, mamo slavno igralko in ogromno vilo v kateri se druži z namišljenimi prijatelji in abstraktno sliko. Ker verjame v resnično ljubezen in, ker ji horoskop dnevno nudi pozitivne misli, je zatrdno prepričana, da jo pravi fant čaka nekje zelo blizu. Tako spozna Jamie-ja, za katerega je ona najlepša stvar, ki se mu je zgodila v življenju – vsaj tako si v svoji najstniški glavi predstavlja Hope.

Da preveč ne izdam, zgodba mi je bila všeč. Glede na to, da nisem ravno ljubitelj romanc, je bila ta prav osvežilna. Všeč mi je, kako je pisateljica razvila karakterje in vedno znova našla nek zaplet in razplet v zgodbi. Na kratko, niti minute branja mi ni bilo dolgčas. Bere se zelo hitro, ker so nekatera poglavja napisana v obliki scenarija, ki si ga je zamišljala Hope. Kdo ve, mogoče ji pa to pride zelo prav, ko bo odrasla in ugotovila, da ne glede na vse, za vsako nočjo posije tudi sonce.

Knjiga nam v opisu ne pove veliko, zato nočem preveč dolgoveziti o zgodbi zaradi kvarnikov. Jo pa iz srca priporočam, še posebej, če ste nekje globoko v sebi tudi malo romantika, kar jaz nisem, pa mi je bila knjiga vseeno zelo všeč. 🙂

Na kratko o dnevu ljubezni – valentinovo:

Valentinovo oziroma praznik svetega Valentina, se praznuje 14. februarja. Vsako leto vse bolj razmišljam, kaj kupiti ljubljeni osebi? Pa sem skozi leta prišla do zaključka, da niso pomembne materialne stvari. Kar šteje je ljubezen, toplina, iskrenost in dejanja. Pa ne samo do partnerja, do vseh oseb, ki so v tvojem življenju in jih imaš rad.

P.S. Res pa je, da si je moj fant letos zaželel brivnik, ker v teh časih težko prideš do frizerja, tako da hvala, da si končno enkrat povedal, kaj si želiš! 😀

Filmi, ki jih lahko pogledate med praznikom ljubezni in so bili meni zelo všeč:

  • Love Actually
  • Valentine’s Day
  • The Notebook
  • A Walk To Remember

Uživajte v februarju, preberite kakšno dobro knjigo ali več njih in objemite svoje najdražje. ❤

2 thoughts on “Holly Smale: HAPPY GIRL LUCKY (The Valentines)

Leave a comment