HARRY STYLES PRIPOROČA

Mandatory Credit: Photo by Charles Sykes/Invision/AP/Shutterstock

Mogoče ali pa skoraj verjetno ste že vsi slišali za pevca, ki sliši, poje in osvaja pod imenom Harry Styles. Kot njegova oboževalka (kar verjetno vedo že vsi, tako javno govorim o njem), sem bila nadvse navdušena, ko sem v enem članku zasledila, da tudi ON bere! Pa ne samo to, te knjige baje tudi zelo priporoča. Kakorkoli, jaz temu verjamem, ker pač.. Harry.

Malo me je sram, ker iskreno, nobeno izmed njegovih priporočil, še nisem prebrala, jih bom pa izpostavila nekaj, ki se bodo sigurno kmalu pojavili na mojem “to be read” seznamu in mogoče najdejo pot tudi do bloga.

  1. Suzanne Collins – The Hunger Games

Da je izbral to knjigo me ne čudi niti preseneča, ker še nisem spoznala moško osebo, ki ne bi gledal ali bral The Hunger Games. Zame je ta knjiga malo prevelik zalogaj in tudi serija ni po mojem okusu (ne me kregat!), se pa držim načela “nikoli ne reci nikoli”, tako da se mogoče kdaj znajde tudi na mojem bralnem seznamu.

https://www.goodreads.com/book/show/2767052-the-hunger-games

2. Rumi – Selected Poems of Rumi

Harry bere poezijo? Potem res ni presenetljivo, da so njegove pesmi tako lepe, od nekod mora črpat ideje. Tej bom dala pa tudi jaz priložnost, ker sem velika ljubiteljica poezij in, sodeč po Good Reads recenzijah, ni slaba.

https://www.goodreads.com/book/show/143490.Selected_Poems_of_Rumi

3. Richard Brautigan – In Watermelon Sugar

Moja najljubša pesem v naslovu knjige? Gre definitivno na moj seznam, čeprav iskreno opisa nisem niti prebrala. Se tudi vam zgodi, da vas knjiga prepriča že zaradi naslova ali naslovnice? Mene definitivno, predvsem, če ima naslovnica pisane barve.

https://www.goodreads.com/book/show/46182.In_Watermelon_Sugar

4. Tamara Ireland Stone – Every Last Word

Odlično ocenjena knjiga, ki ima tako dober opis, da bo verjetno takoj romala na moj Kindle.

https://www.goodreads.com/book/show/23341894-every-last-word

Če vam je seznam všeč in boste katero izmed njegovih priporočil tudi brali mi sporočite, kako se vam je zdelo branje. Jaz bom definitivno prebrala vsaj 2, ki so me takoj pritegnile in naredila posebno objavo, tako da, stay tuned!

You are so GOLDEN!

7 thoughts on “HARRY STYLES PRIPOROČA

Leave a comment